Sık geçen başlıklar

mecbur olmadığı halde sakal tıraşı olan erkek 2

ekşi'de gör
iki günde bir oluyorum. tıraşlı yüzümü daha sağlıklı buluyor yakınlarım, ben de o halimi daha çok benimsiyorum. yaş ilerledikçe erkeklerin çoğu salmış bir görüntüyle dolaşmayı alışkanlık haline getirdiler. günümüzde moda gibi de oldu ya, ünlü ünsüz herkeste bir kirli ya da yoğun sakalla dolaşma güdüsü tek bir merkezden salınmış gibi. takım elbiseyi kravatsız moda haline getiren de bu özensizlik değil mi?

tıraş olmak her erkeği bakımlı, öz güvenli ve öncelikle kendisine saygılı bir insan kimliğine ulaştıracak ilk adımdır. üşenmeden, medeni insan mertebesine bu adımı atın. doğu, batı, kuzey, güney birdir. ama orta doğulu gibi görünmek bir tercih olsa da bir babamız, dedemiz, atamız inanın tıraş konusunda bizden daha gayretli insanlardı.
yakışıklı erkektir.
beni usturayla tıraş eden berber, karşıdan son kez yüzüme baktıktan sonra; salavat getirerek dükkandan kaçmıştı.
o gün bugündür sinek kaydı tıraş olmadım.