bu başlıkta akademisyen bir biyolog olarak ilk ve son kez şunu söyleyeceğim;
biyoloji'den genetik ve evrimi kaldırırsanız elde sunulacak bir biyoloji bilimi kalmaz. bugün biyoloji müfredatında yer alan canlıların sınıflandırılması, hücre, ekoloji, bitki biyolojisi, hayvan (ve insan) biyolojisi, mikrobiyoloji veya herhangi bir konu evrimden bağımsız incelenemez ve düşünülemez. tüm biyoloji sistematiği bi kere evrim alt yapısı üzerine kurulmuş iken yeni anlayış neyin üzerine inşa edilecek, kocaman bir soru işareti.
çok yazık ediyorlar.
04.03.2024 · 15. sıra
un sentimiento
03.03.2024 00:28 ~ 01:13