adi bir gevşeğin komiklik yapacağım diye saçmalamasıdır. ırkçılıktır ve eşşek gibi özür dilemelidir emre bol denen gevşek.
ikinci gevşek için : (bkz: #116314722)
02.12.2020 · 33. sıra
gianvito rossi
01.12.2020 21:08 ~ 21:09