brezilyalı olmadığına neredeyse emin olduğum eleman. bangladeş yahut nepalli bu dingil. juan pablo pino bile bundan daha etkiliydi. götüne teneke bağlayıp yolladığımız morutan pekala daha iyi bir yedek olurdu amk. nereden bakarsan bak fiyasko.
Sık geçen başlıklar
mateus cardoso lemos martins 3
ekşi'de görburaya bu entryi silmemecesine bırakıyorum. bu adam top oynamayı biliyor, ilk kontrolü gayet iyi tekniği yeterli en önemlisi istekli ve çok genç. yazdıklarımı bana yedirirsiniz ama çöp yazan arkadaşlar bir daha spor sayfasına birşey yazmazlarsa sevinirim...
zihniyet olarak bizden neden bi bok olmayacagını gösteren bir diğer küçük ama etkili bir örneğe konu olan topcu. yıllardır bu adam gibi bir sürü örnek yaşandı bu ülkede, ben 35 yaşımdayım, benden öncekiler futbolcu kaçırmaları falan hatırlar ben hatırlamıyorum, ama benim zamanımda da yerlisinden tut yabancısına bircok futbolcu tam bir takımla anlaşmak üzereyken diğer rakip takımın devreye girmesiyle anlaşma bozuldu, ya rakiple anlaştı sonra o topcudan bi bok olmadı ya da fiyat yükseldi de yükseldi en sonunda alan takımın götüne kaçtı. ve benim hatırladıgım 1 örnek bile yok bu tür transfere konu olup bi boka yarayan…
galatasaraylıyım, hatırladıgım en eski örnekler; kemal arslan, mehmet topuz, gökhan ünal, van persie, stoch, yenilerden irfancan kahveci, joao pedro falan filan… bir sürü örnek var böyle. abi bakıyosun yurtdışında olaylar nasıl ilerliyor diye, abi bizden daha fazla rekabete giren takımlarda hiç böyle mevzular yaşanmıyor? rangers mesela gidip de celtic'in talip olduğu bir futbolcuya asla ama asla talip olmuyor. ya da united gidip gvardiol'a salça olup 90 milyonluk teklifi 100e falan cıkarmıyor? normali, her takımın bir scout ekibi var, belirli ihtiyaçları var ve o ekip o ihtiyaçlara göre bir havuz belirliyor, o havuzdan kendisine uygun olanı takımına kazandırmaya çalısıyor. şimdi zaha transferine bakalım, evet büyük topçu, alınabilir mi? evet alınır ama benim önceliğim mi? hayır abi. benim 6-8-10 numaraya ihtiyacım varken, cl elemeleri başlayacakken dogru düzgün bir sağ açığım yok gidip de zaha'yı almam o dönemde. giderim adam gibi ihtiyaçlarımı gideririm, eleme maçlarına kafam rahat çıkarım. al aldık zaha'yı az kalsın ilk eleme maçında 4 yiyip elenecektik. sonra zaha sürerdik yanık kıçımıza. berkan, yunus, barış'la zalgiris'e elenecektin ama zaha'yı aldın hooo ne büyük mevzu. saçmalık.
demem o ki, galatasarayıma yakıştırmıyorum ben bu transfer politikasını. rakiplere yakıştırabilirim, her seferinde argümanım biz buluyoruz siz alıyosunuz cünkü bizim daha büyük scout ağımız var oluyordu ama zaha ve tete transferleri gösterdi ki cahille muhabbet etmekten götümüzün kesilmesi yakındır. umarım yanılırım her ikisi de faydalı olur ama yukarıda da söylediğim gibi binde 1 ihtimal bu. umarım gerçekleşir de iyi topcu izleriz. ama yine de bu politika beni mutlu etmiyor. ben öyle rakibin elinden topcu aldı diye sevinecek kadar basiretsiz bir taraftar değilim kusura bakmayın. beni tatmin edecek şey iyi futbol, ve kupa bazında başarıdır. gerisi boş ergen muhabbeti.
galatasaraylıyım, hatırladıgım en eski örnekler; kemal arslan, mehmet topuz, gökhan ünal, van persie, stoch, yenilerden irfancan kahveci, joao pedro falan filan… bir sürü örnek var böyle. abi bakıyosun yurtdışında olaylar nasıl ilerliyor diye, abi bizden daha fazla rekabete giren takımlarda hiç böyle mevzular yaşanmıyor? rangers mesela gidip de celtic'in talip olduğu bir futbolcuya asla ama asla talip olmuyor. ya da united gidip gvardiol'a salça olup 90 milyonluk teklifi 100e falan cıkarmıyor? normali, her takımın bir scout ekibi var, belirli ihtiyaçları var ve o ekip o ihtiyaçlara göre bir havuz belirliyor, o havuzdan kendisine uygun olanı takımına kazandırmaya çalısıyor. şimdi zaha transferine bakalım, evet büyük topçu, alınabilir mi? evet alınır ama benim önceliğim mi? hayır abi. benim 6-8-10 numaraya ihtiyacım varken, cl elemeleri başlayacakken dogru düzgün bir sağ açığım yok gidip de zaha'yı almam o dönemde. giderim adam gibi ihtiyaçlarımı gideririm, eleme maçlarına kafam rahat çıkarım. al aldık zaha'yı az kalsın ilk eleme maçında 4 yiyip elenecektik. sonra zaha sürerdik yanık kıçımıza. berkan, yunus, barış'la zalgiris'e elenecektin ama zaha'yı aldın hooo ne büyük mevzu. saçmalık.
demem o ki, galatasarayıma yakıştırmıyorum ben bu transfer politikasını. rakiplere yakıştırabilirim, her seferinde argümanım biz buluyoruz siz alıyosunuz cünkü bizim daha büyük scout ağımız var oluyordu ama zaha ve tete transferleri gösterdi ki cahille muhabbet etmekten götümüzün kesilmesi yakındır. umarım yanılırım her ikisi de faydalı olur ama yukarıda da söylediğim gibi binde 1 ihtimal bu. umarım gerçekleşir de iyi topcu izleriz. ama yine de bu politika beni mutlu etmiyor. ben öyle rakibin elinden topcu aldı diye sevinecek kadar basiretsiz bir taraftar değilim kusura bakmayın. beni tatmin edecek şey iyi futbol, ve kupa bazında başarıdır. gerisi boş ergen muhabbeti.