her kış grip olur yatağa düşer en az 1 ay çekerdim bu sene tık yok.
nasıl kalkıp maskenin koruyuculuğu yok diyebiliyorsunuz bu durumda hayret.
06.03.2021 · 21. sıra
oniyekiacaba
05.03.2021 00:26