Sık geçen başlıklar

masaüstü bilgisayar 1

ekşi'de gör
birisi ekran kartı maden falan saçmalamış ama şöyle özetleyeyim.

i7 işlemcili bir laptop 2.500-3000 tl arasına alınırken ekran kartı güzel olsun dediğinizde atıyorum 970m veya 1070m li olduğunda fiyatı 6000-7000 lere çıkabiliyor.

sırf ekran kartının bu denli üst model olmasının maliyeti size 3000tl.

bu ekran kartı d3dmark score 4.000 almış, fiyatı 800tl olan masaüstüne takacağınız bir 1050ti modelinin aldığı puan ise 5.750

3000 tl verip 4000 puan almak mı?
800 tl verip 5750 puan almak mı?

istediğin zaman satıp yeni kartı alıp takmanı falan geçtim bile bak. maden falan da bilmem.