Sık geçen başlıklar

martı tag çağırıp sürücülere saldıran taksiciler 2

ekşi'de gör
ulan salak herifler, öyle beyinsizsiniz ki, yıllardır sizin istemediğiniz müşteri kitlesini kaybettiğiniz için şimdi hayıflanıyor, saçmalıyorsunuz.

siz değil miydiniz indi-bindi istemeyen, siz değil miydiniz kısa mesafe yolcu almayan.
yahu siz zaten sadece (bkz: arap) gezdirip haksız kazanç elde etmek isteyen bir güruhsunuz. tam istediğiniz oldu, avrupalı turist bile sizi kullanmıyor işte.

daha ne istiyorsunuz, gidin istediğiniz arap ile cima eyleyin, bizi rahat bırakın be (bkz: münafık) ibneler.