yamulmuyorsam "etikette farklı, sistemde farklı fiyat" gibi bişi duydum.
eğer öyleyse zabıta haklıdır diyecem ama
kasiyer kıza "kimse devletten büyük değildir" diye çemkirmesi?
19.02.2022 · 6. sıra
cardakli
18.02.2022 13:39 ~ 13:40