sadece marketçiler mi düşürmüyormuş? kendileri yaptıkları elektrik, doğalgaz zamlarını geri almışlar mı?
%40 zam yapıp sonradan %10 indirimle şov yapmaksa olay marketçiler de aynısını yapıp kurtulsunlar.
22.01.2019 · 37. sıra
cathars
21.01.2019 14:59 ~ 15:00