evsiz kalan depremzedelerin çadırlarına elektrik sayacı takılması durumudur. akıl almaz bir rezalet!
edit: dağıtım şirketine göre kullanılan enerjinin hesaplanması içinmiş. elektrik enerjisi hesaplamak için her çadırda sayaca mı ihtiyaç var? teldeki gerilim belli akım belli, kayıp oranları belli, santralde üretilen enerji belli. neden sayaç gerekli? elektrik dağıtım alanında uzman biri bana ulaşıp anlatabilirse sevinirim.
https://twitter.com/…tatus/1633411537116200960?s=20
10.03.2023 · 50. sıra
egeyam
09.03.2023 08:31 ~ 11:49