ilgililerin utanmadan ve sıkılmadan hiçbir sorumluluk almadığı ve sürekli acizliklerine bahane bulmaya ve yaratmaya çalıştığı bu ortamda böyle bir yazı kaleme almak aymazlıktır. gerekli önlemler alınsaydı ve herkes işini doğru yapsaydı bundan çok daha büyük depremde bile can kaybını 10'larca veya 100'lerce kişiyle sınırlı tutabilirdik.
(bkz: asrın ihmali)
15.03.2023 · 47. sıra
uranusu hadim eden kronos
14.03.2023 07:15