Sık geçen başlıklar

manu'nun olduğu grupta fener'in 1. olması 2

ekşi'de gör
bir galatasaraylı olarak tek söyleyebileceğim tek şey; tebrikler. buna bahane bulmaya çalışmak osurukla enerji açığını kapatmak kadar mantıklıdır.

tanım: an itibariyle kalıcı olan durum.
bir fenerbahçeli olarak benim için gurur verici falan değildir, saçmalıktır. ikinci maç sonunda liderlik değil, maçlar bittiğinde ilk ikide olmak önemli. geçen sene 5. maçlar sonunda 9 puanla lider olup son maçta gruptan çıkamayan beşiktaş'a bakıp ders alın biraz.