Sık geçen başlıklar

mansur yavaş parlarken imamoğlu'nun sönmesi 2

ekşi'de gör
yavaş övgüsü yapıp imamoğlu kötülemesi yapmanın bir aktroll taktiği olduğu yadsınamaz. ankarayı sonsuza dek kaybettiler zaten. amaçları imamoğlu başarısızmış gibi gösterip akıllarınca gelecekteki olası cumhurbaşkanlığı seçimini etkilemek. ımamoğlu aday olur ve kaybederse istanbul'u geri alma hayalleri kuruyorlar. olay bu. ama kimse yemiyor bu taktikleri. ımamoğlu yavaş gibi mecliste akpli haşlamıyor belki ama şu ana kadar istanbuldaki engellediği yandaş talanı milyar liralar ile ifade ediliyor. ıstanbullunun cebinde kalacak parada ciddi iyileşme var şu anda bile. çomak soktuğu akp rantı ankaranın 3 katı seviyesinde.
mansur yavaş'ın daha iyi olduğunu söyleyenleri akpli ilan etmek de yeni moda sanırım.

mansur yavaş sadece ekrem imamoğlu'ndan değil 80 belediye başkanının tamamından daha iyi.

-diyarbakır, berlin vs gibi şehrinden alakasız yerlerde gezmiyor.
-hadep'e şirin gözükmeye çalışmıyor.
-kayda değer şekilde icraat yaptığını herkes gösteriyor.
-şov peşinde koşmuyor.
-kendini cumhurbaşkanlığı adaylığına hazırlamak yerine belediye başkanlığı yapıyor.

ama buradaki geri zekalıların ekrem imamoğlu aşkı yüzünden bunları söyleyecekmişiz. ha s*ktirin oradan.