Sık geçen başlıklar

manisa'da yaşanan bedelli askerlik rezaleti 2

ekşi'de gör
sikilmeyi normal karşılayanların toplandığı başlık. siz böyle devam edin aferin. askerde domaltıp g3 soksalar götünüze "asker ocağı olm burası manyak mısın anamızı sikseler haklılar" diyeceksiniz.

cibiliyetini siktiklerim.

tanım: haksızlığa uğramış türk vatandaşının sesini duyurmaya çalışması.
bir askeri lise mezunu olarak söylüyorum, rezilliktir.

5 ay / 12 ay üniforma giyip buraya gelip bedellilere gömeceğinize, asker dahi olsa insan gibi muamele neden yapılmıyor diye sormak zorundasınız. dağlarda çatışan subay / astsubaylar da bunun rezalet olduğunu bilir, ego tatmini yapmak için insanlığı ayaklar altına alanları övmeyin. anadan üryan soyundurmak nedir lan açık alanda, hiç mi izan yok sizde?

borunuz, üniforma giydiğiniz süre kadar olacaksa, bana ötün.