Sık geçen başlıklar

malatya'da pembebüs uygulamasının başlaması 1

ekşi'de gör
kesinlikle yanlış uygulama. bu aletlere binmeyen kadınlara, madem pembebüse binmeyip normal otobüse biniyor, o zaman bu haketmiş deyip daha da azacak, bunu kendi küçük beyinlerinle meşrulaştıracak davar bu ülkede çok aq.

sorunu çözmek yerine artırmak olur bu sadece. akıl fikir be, akıl fikir artık.