kesinlikle yanlış uygulama. bu aletlere binmeyen kadınlara, madem pembebüse binmeyip normal otobüse biniyor, o zaman bu haketmiş deyip daha da azacak, bunu kendi küçük beyinlerinle meşrulaştıracak davar bu ülkede çok aq.
sorunu çözmek yerine artırmak olur bu sadece. akıl fikir be, akıl fikir artık.
11.12.2016 · 2. sıra
hadi git
14:04 ~ 14:26