Sık geçen başlıklar

makatına 40 santimlik balık kaçan vatandaş 1

ekşi'de gör
"bu nasıl bir delikmiş ki bir kere oturmayla girivermiş" diye sordurtandır.

bakınız; "balığın o saatte orada ne işi varmış" gibilerinden akepe zevzekliği yapmıyorum! hani tek seferde girmesi cidden saçma!

ben size gerçeği söyleyeyim mi; herif vurduruyor. fantezi denedi. yüzüne gözüne bulaştırdı ve kıvırıyor "ay kaçıverdi" diye...

anadolu çocuğu yer mi lan böyle hikayeleri?

siktirin gidin, çekik gözlü kandırın.