"bu nasıl bir delikmiş ki bir kere oturmayla girivermiş" diye sordurtandır.
bakınız; "balığın o saatte orada ne işi varmış" gibilerinden akepe zevzekliği yapmıyorum! hani tek seferde girmesi cidden saçma!
ben size gerçeği söyleyeyim mi; herif vurduruyor. fantezi denedi. yüzüne gözüne bulaştırdı ve kıvırıyor "ay kaçıverdi" diye...
anadolu çocuğu yer mi lan böyle hikayeleri?
siktirin gidin, çekik gözlü kandırın.
09.06.2020 · 15. sıra
chessboard
08.06.2020 16:35 ~ 17:10