Sık geçen başlıklar

mahalli yerleştirme sistemi 2

ekşi'de gör
yaklaşık 15 sene önceki sistemin aynısı işte. fen ve anadolu liselerine sınavla giriyorduk. olmazsa da mahallendeki süper veya düz liseye gidiyordun. tek farkı o zaman bu kadar imam hatip yoktu (bkz: imamhatipler kapatılsın) ve rant malzemesi değildi o zamanlar.