Sık geçen başlıklar

magnum'un kötü bir dondurma olduğu gerçeği 1

ekşi'de gör
kimse kusura bakmasın ama insanlar bunun nesini beğeniyor anlamıyorum.
hele o kandırıcı reklamı yok mu ?
çıtırt eden ses hiç çıkmıyor nedense. bu ses salatalıktan çok güzel çıkıyor

ayrıca tat olarak yine kötü.
dün son kez yemiştim. bugün x marka yediğim dondurmanın sonrasında bir daha yememe kararı aldığım dondurma markası