kimse kusura bakmasın ama insanlar bunun nesini beğeniyor anlamıyorum.
hele o kandırıcı reklamı yok mu ?
çıtırt eden ses hiç çıkmıyor nedense. bu ses salatalıktan çok güzel çıkıyor
ayrıca tat olarak yine kötü.
dün son kez yemiştim. bugün x marka yediğim dondurmanın sonrasında bir daha yememe kararı aldığım dondurma markası
28.07.2017 · 38. sıra
bana her yer cehennem
27.07.2017 18:55