Sık geçen başlıklar

mafia 3 1

ekşi'de gör
bu oyunun olayı grafik değil. birisi bunu o lanet olası yapımcılara anlatsın.

biz bu oyundan the city of lost heaven gibi ağlatan bir hikaye bekliyoruz. bak 15 sene olmuş hala ilk oyunun atmosferinde yaşayan bünyeler var..

anlıyor musunuz lan hıyar ağaları?