gezi parkı olaylarında halkın yanında değil, karşısında olduğunu birçok uygulamasıyla kanıtlamış bir firma. bile isteye hala buraya giden insanların uğradığı herhangi bir etik dışı muamele karşısında veryansın etmesi komik oluyor.
kendileri bana biraz pastane sektörünün metro turizmi gibi geliyor.
09.01.2019 · 23. sıra
suclu kalem
08.01.2019 16:36