Sık geçen başlıklar

madem kadın erkek eşit kadınlar da askere gitsin 3

ekşi'de gör
katıldığım önerme. gitmek istemeyen de bedelli parası ödesin. o zaman görelim gerçek eşitliği.

türkiye'de kadın erkek eşit değil. erkekler kadınlardan 56500 lira daha geride başlıyor hayata. düşünsenize hayatınızdan zorla daha az zaman çalınsın diye birilerine yüklü miktarda para ödemek zorundasınız ve bunun sebebi erkek olarak doğmuş olmanız.
kusura bakmayın beyler ama bu dünyada erkeklerin işi ölmek ve çalışmak. erkek cinayetleri kadın cinayetlerinden 12 kat fazla iken esameniz okunmaz çünkü ölmeniz normaldir ve kadın cinayetleri insan cinayeti olarak sınıflandırılamaz. sokakta dayak yemeniz normaldir ama kadına yapılırsa ayrıcalıklıdır. erkekler askere gidip ölmelidir ama kadınların ne haddine? erkekler kadınlardan daha fazla kazanmalı ki günümüz kadınlarının%90 ı tarafından kabul edilsin.(bana istisnalarla gelmeyin kalbinizi kırarım). kadınlar eşitlik istiyorsa bir erkek öldürüldüğünde de sosyal medyayı ayağa kaldırmalılar. tıpkı biz bir kadın öldürüldüğünde ayağa kalktığımız gibi. erkek ve kadın ayrımından önce insan olarak cinsiyetsiz bakmalıyız. ama yok iş hayatında ama ben kadınım o işi yapamam diye %90 ınız gibi kenara çekilecekseniz eşitlik diye ağlamayın.
kadın erkek eşitliği en başta kadınların işine gelmez. kadınların talep ettiği eşitlik falan değil zaten pozitif ayrım.