30 satır entry'yi ekşi yediğine göre herhalde sunucular linux falan değil ms çalışıyor.
macbook air m1'da 20 uygulamayı açmam 4,5-5,5 saniye arası sürüyor. uygulamalar klasöründe seçip alt+down yapmam yeterli. 9400 tl'ye aldım. 6 senelik bilgisayarımı satıp haftasına üstüne 4400tl koydum; böyle de şeffaf anlatırım. ekisini yıllaar evvel 4500'e almıştım; 5000'e sattım basit matematikle.
bol bol avm ve teknoloji market gezen biriyim; en son 15000 küsürlük lenovo laptop'ta fare imleci geriden takip ediyordu mediamarkt'ta. cleartype vs quartz zaten haksız rekabet. bunları da bilirim.
iş bilgisayarım 20000 tl'lik ibm. touchpad'i rezil, laf olsun diye, ekranı bok gibi, performansı öyle süper ki fan susmuyor; şarjı 2,5 saat gidiyor. vlookup'ı hızlı yaptı vihuu süper makine.
macbook: 14000tl, touchpad kusursuz, ekranda true tone bile var; kullanan bilir, fan <caps>
yok</caps>, şarj 2 gün falan.
laf etmeyin çarpılacaksınız.