Sık geçen başlıklar

maaşı 1000 doların altında olanlar klübü 2

ekşi'de gör
arkadaşlar insanları aldığınız maaşların boyutları ile ezmeye çalışmayın.
kendinizi de bir bok sanmayın.
ben yurtdışına sözleşmeli olarak çalışıyorum ve iyi para kazanıyorum fakat bir günden bir güne gelip burada böyle muhabbetlere girmem. kazandığımız para kendimize. kendi cebimize giriyor ve bu paranın altında maaş alan insan da bizden aşağıda değil, ki biz de o insanların üzerinde değiliz.
altı üstü kendimize göre kazanıyor ve geçiniyoruz.
saçlamalamaya gerek yok.

bize zamanında böyle kıyaslamaların yapılmasının ahlak dışı olduğu öğretildi. saygı ile bu konulara yaklaşmamız tembih edildi.
bu statü size ancak kıskançlık ve özenti getirir, daha fazlasını değil.
insan bundan çok daha fazlasıdır ya da öyle olmalıdır.
(bkz: türkiye)

pardon türkiye - ekşi sözlük

ben buranın 45 milyar trilyon dolar maaş alan ve 350 metre çükü olan insanlarla dolu olduğunu unutuyorum hep *