ayda 7bin kaçak gönderdiğine göre 5 milyonu ancak 60 yıl sonra defedebiliyorlar… altmış yıl!! tabi o da hiç üremezlerse, sınırları kapatıp yenilerini almazlarsa.
bu hesap için “gönderiyoruz” denilemez. “kızgın halkı oyalıyoruz” denir.
22.04.2022 · 15. sıra
deadgodinme
21.04.2022 09:46 ~ 10:22