Sık geçen başlıklar

m. çavuşoğlu'nun mültecileri gönderiyoruz demesi 1

ekşi'de gör
ayda 7bin kaçak gönderdiğine göre 5 milyonu ancak 60 yıl sonra defedebiliyorlar… altmış yıl!! tabi o da hiç üremezlerse, sınırları kapatıp yenilerini almazlarsa.

bu hesap için “gönderiyoruz” denilemez. “kızgın halkı oyalıyoruz” denir.