tarım ve orman bakanı vahit kirişçi'nin sözü.
“5 milyon mülteci hiç açız demiyor” demiş. bizim türkler habire ağlıyor demeye getirerek serzenişte bulunmuş… bunu söylerken hiç utanmamış, yüzü de kızarmamış.
malum kendisi tarım bakanı ama kendine hiç sormamış; “6 ay önce 2 lira olan marul neden şimdi 25 lira, kilosu 3 lira olan domates neden 30 lira” diye…
“biz ne utanmaz adamlarız ki halka hem zulüm ediyoruz hem de dalga geçiyoruz” da dememiş. onun yerine “açız” diyen türk milletini aşağılamayı tercih etmiş.
kendisini 80 milyon türk’ün değil, 5 milyon mültecinin bakanı sanıyor ama bizim vergilerimizi yiyip yine bizimle dalga geçiyor…
ya imdaaaaat amına koyayım! kurtarın bizi!
kaynak
10.04.2022 · 26. sıra
deadgodinme
09.04.2022 10:53 ~ 12:36