"en çok ben çalıştım, en çok ben efor sarfettim" zihniyetinde olan bir tıp doktorunun sözüdür.
emeği küçümsememesi gerektiğini kendi emeği aldığı maaşla, çalıştığı koşullarla küçümsenirken öğrenmesi gerekirdi.
neyse zaten mühendislik dışında eğitimi olan insanların mühendisliği ve eğitimini idrak edebilmesi pek mümkün değil. bu idrak noksanlığına rağmen böyle apır sapır konuşan tipler gözümde cahilden fazlası değil.
12.06.2022 · 12. sıra
cladeus
11.06.2022 12:59