"lakin hayat öyle işlemez.. pi'yi 3 alamazsın ve..."
hiçbir mühendis pi'yi 3 almaz. hatta 3,14 bile almaz. pi'yi pi alır. atıp tutmayalım.
09.01.2016 · 2. sıra
fuzzy olmak istemistim
08.01.2016 10:43