Sık geçen başlıklar

lyanna mormont 2

ekşi'de gör
tam bir kuzey kraliçesi. sert, soğuk, öttürgeçli. helal olsun, oynayan çocuk da çok iyi oynamış, repliklerini de çok güzel yazmışlar, 5 dakikada fanı olduk. hatta kampta bile gördüm kendisini ki, hakkaten şu çocuktaki zeka, asalet ve cesaret "ay ben yanmıyorum" sarı boyalısında yok. büyüyünce westeros'u yönetebilecek kabiliyette. bak 5 dakikada bunu hissettirdi.

diğeri ise sıkışınca kendini ızgara zannediyor amk.