Sık geçen başlıklar

luis nani 4

ekşi'de gör
evi satarsın yanına metro gelir ya, işte öyle bi şey bu adamın fb'den gidişi..
euro 2016 performansı sonrası en az 12'lik ederi varken 8.5'a kaybettiğimiz futbolcu. gidişinde en çok üzüldüğüm nokta bu oldu.

aslında geçtiğimiz sezon takıma sağladığı katkı az buz değildi ancak yeteri kadar kendini vermediği ve önümüzdeki sezon da vermeyeceği ortadaydı. bu sebeple yeri dolmayacak bir oyuncu olamadı.

yolu açık olsun.