susun be kardeşim. bütün derdiniz bitti lpg mi kaldı. uyuyan devi uyandırıcaksınız amk durduk yere. benzinle 5. vites çıktığım yerden lpg'de 2yle zor çıkıyorum zaten dalyaraklar. gidin ekmeği domatesi tartışın lpg'yi karıştırmayın bu mevzulara.
edit : ayrıca bence lpg fiyatının yükselmemesinden şikayet etmekten ziyade benzin ve mazotun neden bu kadar pahalı olduğunu tartışmak daha faydalı gibi.
12.06.2022 · 24. sıra
izmitte bir kolpa
11.06.2022 10:54 ~ 21:37