bu basın açıklamasından gördüğüm furkan'ın artık ifşa olduğundan olsa gerek terbiyesizlik yapmadan medeni bir şekilde yazmayı keşfetmiş olmasıdır.
aferin furkancığım böyle adam ol,efendi ol bundan sonra.
hadi bakalım...
02.10.2017 · 6. sıra
peter parke
01.10.2017 02:50 ~ 03:02