iş bulmak için niye doktora yaptın ki. benim bildiğim doktoranın amacı daha farklı.
Sık geçen başlıklar
lisans + master + doktora sonrası işsiz kalmak 5
ekşi'de görherkes kendini geliştirmeye bağlamış da bu ülkede olup hala buna inaniyorsaniz kusura bakmayın ama süzmesiniz demektir. sınırlarımız içinde iş sahibi olmanın belli şartları var aklı olan biliyor görüyor zaten. gerisini geçiniz.
piyasa iş yapabilene para verirmiş.
yeğeninin yüzüne kezzap atan adam intelde müdürdü.
videoda piyanist şantörlük yapan adam seçil erzanı şube müdürlüğüne terfi ettirmiş.
doktorayla iş sahibi olmak istiyorsanız cumhurbaşkanının diplomasını gösterebildiği uygar bir ülkeye gidin.
muz cumhuriyetinde ceo olmak istiyorsanız kezzaplıyla piyanist şantörü örnek alın.
yeğeninin yüzüne kezzap atan adam intelde müdürdü.
videoda piyanist şantörlük yapan adam seçil erzanı şube müdürlüğüne terfi ettirmiş.
doktorayla iş sahibi olmak istiyorsanız cumhurbaşkanının diplomasını gösterebildiği uygar bir ülkeye gidin.
muz cumhuriyetinde ceo olmak istiyorsanız kezzaplıyla piyanist şantörü örnek alın.
gercekten de cok komik arkadaslar goruyorum.
lisansustu ve doktora yaparken zaten calisiyosunuz genelde boktan fakulte pozisyonlarinda ya asistanlik ya teaching.
bi de zaten ayni anda baska islerde neden calismadigini dusunenler ya hic doktora yapmamistir ya da bi apartman unisinden mezun wikipedia copy paste tezlerle mezun olmustur.
yaz ulan benimki gibi 180 sayfa orjinal tez 60 figure 20 table, bi yandan da ilerle bakalim o "kariyer"de.
cok hafife aliyosunuz doktora egitimini
not: ms+phd diplomalarim tabii ki de turkiyeden degil bi umut gelip haha turk tezi de boyle olur diye boklamaya calisiyosunuz. daha da gulunclesmeyin.
ha bilim yolunu secmisseniz, bir sonraki adim zaten buyuk olasilikla post-doc ya da endustri.
lisansustu ve doktora yaparken zaten calisiyosunuz genelde boktan fakulte pozisyonlarinda ya asistanlik ya teaching.
bi de zaten ayni anda baska islerde neden calismadigini dusunenler ya hic doktora yapmamistir ya da bi apartman unisinden mezun wikipedia copy paste tezlerle mezun olmustur.
yaz ulan benimki gibi 180 sayfa orjinal tez 60 figure 20 table, bi yandan da ilerle bakalim o "kariyer"de.
cok hafife aliyosunuz doktora egitimini
not: ms+phd diplomalarim tabii ki de turkiyeden degil bi umut gelip haha turk tezi de boyle olur diye boklamaya calisiyosunuz. daha da gulunclesmeyin.
ha bilim yolunu secmisseniz, bir sonraki adim zaten buyuk olasilikla post-doc ya da endustri.
kendisinin değil ülkenin ayıbı olan durum.
o bok attığınız doktora programlarını bitirmek göt ister.
ülkemiz için hangi bölümü hangi dereceyle bitirdiğinizin hiçbir önemi yoktur, önemli olan kimi tanıdığınızdır.
oturup makale yazmak yerine, sağda solda siyasi partilerin etkinliklerine katılarak çok kolay aşılabilecek sorun.
edit: imla
o bok attığınız doktora programlarını bitirmek göt ister.
ülkemiz için hangi bölümü hangi dereceyle bitirdiğinizin hiçbir önemi yoktur, önemli olan kimi tanıdığınızdır.
oturup makale yazmak yerine, sağda solda siyasi partilerin etkinliklerine katılarak çok kolay aşılabilecek sorun.
edit: imla