Sık geçen başlıklar

lgbt'ye saygı duymamak 2

ekşi'de gör
bir tercihtir.

saygı duymayabilirsin. sevmeyebilirsin.

eyvallah!

herkesin düşüncesi kendisine.

ancak, ayrımcılık yapamazsın! lgbti bireyleri aşağılayamazsın. onları toplumun önüne atıp, şeytanlaştıramazsın. onları kafana göre sapık ilan edemezsin.

kimseyi senin gibi düşünmeye, inanmaya ve yaşamaya zor-la-ya-maz-sın!

böyle bir hakkın yok.

sana, inancına, siyasal düşüncene vs saygı duyulmasını dayatamazsın.

herkesi aynılaştıramaz, bu beklentide olamazsın.

sen yine saygı duyma ama hobi olarak yap bunu.
'' doğada yeri olmayan bir şeyi kabul edemem'' diyen tiplerin yorum yaptığı saçmalık.

lgbt dediğiniz insanlar sizin etrafınızda, ailenizi, iş arkadaşlarınızı, okul, mahalle, spor arkadaşlarınızı oluşturan kişiler... sizler homofobik dalyaraklar olduğunuz için size açılamıyorlar ama açılamamaları yaşamadıkları/yok oldukları anlamına gelmez.

'' doğada yeri olmayan bir şeyi kabul edemem''miş... insanda varsa doğada vardır, senin kıstasın doğada olan her şeyi kabul etmekse yarın kendi çocuğunu sikerken yakalasalar ''doğada var abi'' diye kendini savunursun çünkü ensest doğada var ve senin tek kıstasına uyuyor.

şu kafa yapısındaki insanlar saygı duymasa da olur zaten.

biri de ''isviçre'de pedofiliye de saygı bekleniyor…'' diye yazmış ama bir entry önce de çocuk yaşta evlilik için okey veren kur'an'ın en çok saygı duyduğu kitap olduğunu yazmış... akıl tutulması...

zaten bu kafayı dinle falan bozmuş tipler kimi ne ile suçluyorlarsa kendileri bizzat o... defalarca okuduk bunları.

edit: https://tr.euronews.com/…u-ortamlarda-calisamayacak