burada okumadım, bastım eksiyi diyenleri bir güzel engellememi sağlayan başlık. ya okumadıysan bir şey yazmadan geç git, burayı youtube veya inci sözlük sandı geri zekalılar anlaşılan.
"okumadım, bastım eksiyi." bu nedir lan? kanzuk kendine gel. önüne geleni yazar diye alıyorsunuz, bak.
ismail abi ile ilgili olan kısma hak verdiğim eleştiri. ne yazık ki acı çekme kültürü içimize kadar işlemiş leş bir kültür. acı çekmek kendi içinde bir güvenli, rahat bir ortam sunuyormuş gibi.
01.02.2018 · 33. sıra
hakki bluoyd
31.01.2018 07:00