konya amk, nefret edecek bir şey bulamasınlar, birbirlerine saldırırlar. bu hükümetin 22 senedir güddüğü "müslüman olmayan herkes düşmanımızdır" fikri türk halkının yarısında çok pis yer etti.
adamlara diyorsun ki kardeşim bunlar yabancı ama bize hiç bir zararları olmamış. bunlar da "olsun gayri müslim değil mi gebersin amk, allah öldürün diyor" diyorlar, bu nasıl bir öfke lan?
cihanda bir biz vardık, bir de küffar manyaklığını şiar edindiniz iyice.
tanım: sözde hoşgörünün başkenti konyalıların şaşırtmayan sebepsiz kinciliği.
17.10.2023 · 16. sıra
leyla ile mecnunun arasina giren ile
16.10.2023 00:01