Sık geçen başlıklar

latif erdoğan 2

ekşi'de gör
adam diyor ki "biz askerde, emniyette,eğitimde, adalette imanlı, ahlaklı adamlar yetiştirmeye çalıştık, amacımız bir yeri ele geçirmeye çalışmak değildi..." diyor. eee tamam da amın oğulları peki tarım bakanlığında, orman bakanlığında neden ahlak, iman derdiniz yoktu götün oğulları... hassiktir gidiniz affedersiniz...