Sık geçen başlıklar

las vegas'ta defalarca bıçaklanan hırsız 1

ekşi'de gör
üşenmedim yorumların çoğuna baktım sadece 2 kişi orantısız güç kullanıldığını söylemiş. diğer amerikalılar nefsi müdafaa olduğunu dükkan sahibinin kendini savunma hakkının oluştuğunu belirtmişler. bir tane güvenlik uzmanı hırsızlara istediğini verin demiş en çok ona kızmışlar. gerçek bir kanun insanı çoğu eyalette tezgahtan atlayıp satıcı veyahut dükkan sahibinin alanına girme durumunda nefsi müdafaa hakkına izin verildiğini belirtmiş. olayı yakından takip eden birisi resmi olarak olayın nefsi müdafaa olarak değerlendirildiğini dükkan sahibinin işinin başına döndüğünü söylemiş. bıçaklanan da ölmemiş.