demiş ki "bize edilen sitemlerin 20 katı hükümete karşı da oldu onlar da istifa etsin o zaman"
senin hükümetten farkın yoksa senin temsil ettiğin kurumdan başlayarak neden oy veriyoruz yahu? sen yıllarca ben akp hükümetinden farklıyım ben demokrasi ve insan haklarına saygılıyım diye dur ama iş icraate gelince ama o da yaptı diye işin içinden çıkmaya çalış.
hataylı hiçbir kimsenin bu şahsa eğer kendilerine saygısı varsa oy vermemelerini temenni ederim.
08.02.2024 · 36. sıra
ateist papazin oglu
07.02.2024 02:30