fırıldak insanları.
siz siz olun asla ama asla ve asla bir lübnanlı'ya sakın güvenmeyin.
7 yıl müdüründen farklı pozisyonuna bir sürü lübnanlı ile birlikte çalışmak zorunda kaldım. yok böyle bir kaypaklık, böyle bir ahlaksızlık, böyle bir yanar dönerlik. sünnisi, şiisi, ortodoksu, katoliği hepsi aynı bok. tevekkeli değil birbirlerini yiyip durmuşlar onca yıl. kimin eli kimin cebinde belli değil. aman diyim uzak durun, mesafeyi koruyun.
27.01.2019 · 10. sıra
nonrecyclable
26.01.2019 00:04