Sık geçen başlıklar

lösev'in çocuk sömürüsü 1

ekşi'de gör
ücretsiz dedikleri hastanelerde kanser hastalarına nasıl davranıldığını bilmeyen insan sıçmığı olan başlık. kanser tedavisinin sadece hastanede kemoterapi alarak mı olduğunu düşünüyorsunuz ? allah ne sizi ne de bir yakınınızı bu illetin avcuna düşürmesin ki kapı kapı dolaşıp, yerdeki karıncadan bile medet umar hale gelmeyesiniz.

ayrıca bu mantıkla nasıl olsa okullarda bedava eğitim veriliyor. tegv , tev de bağış toplamasın, kapatılsın. devlet nasıl olsa bedava ağaç dikiyor. tema da kapatılsın. hatta ayağımız alışsın akut, açev kuruluşlarını da kapatalım, boşa yakmasınlar.