insanın var olan bir şeyi kullanamaması çok kötü gerçekten. sayılı günlerinin kaldığını tahmin edebiliyorsun, çaresi de var ama kullanamıyorsun. annesinin çaresizliğini düşünemiyorum.
şunu da söylemek isterim, donör olması gerçekten inanılmaz basit ama lütfen donör olmadan önce iyice araştırın. sizin iliğiniz uyumlu olduktan sonra insanlara bir umut ışığı oluyorsunuz. sonra ameliyat zormuş ya da acılıymış, vakit alıyormuş şeklindeki basit bir sebeple vazgeçtiğinizde hayal kırıklığının büyüklüğü ölçülemez oluyor.
03.03.2019 · 10. sıra
ben bunu nerden taniyorum yaa
02.03.2019 00:05 ~ 00:10