Sık geçen başlıklar

kylo ren'in han soloyu öldürmesi 1

ekşi'de gör
(bkz: orospu çocuğu)

(bkz: ben orospu çocuğuyum demenin alternatif yolları)

(bkz: sayin arkadasim orospu çocuğu)

(bkz: biz küçükken orospu çocuğuyduk)

edit: tahmin edilecegi uzere baslik basima kaldi. nolur bana kiymayin. ben 12 yil once 6.nesil olmak icin cok kasip yazar oldugum ay silinmistim, frackman falan vardi o zamanlar. bu yazarligim ve olgunlasmak icin 10 yil bekledim lan ben :( caylak yapmayin beni bunun icin. benim basligim degil :( hepimiz silelim entryleri baslik kapansin gerekirse :( olm orço degilim lan ben ;(