içtikleri su bile borularla türkiye'den gelirken "kıbrıs kıbrıslılarındır" demek biraz mesnetsiz sallamak oluyor.
turizmi türkler ayakta tutuyor. özel üniversitelerinde türkler okuyor. türkiye olmasa kıbrıslılar 5 kuruş gelir elde edemez. tıpış tıpış ingilizlerin kucağına oturur. çok ararsınız bu günleri.
12.01.2017 · 44. sıra
garipbasci
00:09 ~ 00:10