Sık geçen başlıklar

kurumlar vergisinin %20'den %22'ye çıkarılması 1

ekşi'de gör
cep telefonları için alınan özel tüketim vergisi de geçici idi,
deprem vergileri de geçici oalrak başlamıştı...
boğaziçi köprüsü yapılırken, maliyetini karşıladıktan sonra ücretsiz olacak denilmişti,
üçüncü köprü ve körfez köprüsü yapılırken de cebimizden beş kuruş çıkmıcaktı,

ikinci köprünün yeni takında da zaten ücretlendirme falan olmucak...

göz göre göre yalan söyleyen yöneticileri seçen bu halkın vizyonunu a.... koyayım ben. hepsi herşey müstehak ona.