bunlara oy verenin, bunlarla yolu kesişenin hak ettiği muameledir.
bütün yaptıkları pislikleri onlara oy verenlerin gözüne de soksan gidip oy verecekler.
zerre acımıyorum. beter olsunlar.
bizi bu hâllere sokan kim varsa bin beter olsun.
insanda biraz izan olur. der ki lan ben ay sonunu zor getiriyorum, bunlar bizimle taşak geçiyor. niye gidip oy vereyim. değil mi? kafası çalışan insan bunu sorgular. gidip oy vermez. bile bile oy veriyorsa bunların daha beterini hak ediyordur.
ohhh sokun sokun biraz daha sokun bu millete. müstehak her şey bunlara.
16.12.2020 · 13. sıra
suserzey
15.12.2020 00:25