gec bile kalan isciler. sirtini da don, yemekhaneyi de yik, yoga da yap, kaldirim tasi da sok. ama hakkini aramak konusunda "bi sey" yap. burda veya orda, her yerde "hak oyle aranmaz"cilar var. bu kepazelerin bir gun bile haklarini aramak icin ses yukselttierini sanmiyorum. omurleri boyunca hakki yenmisler olarak kalacaklar. eger, hak aramaya yeltenmis olsalardi, o hakli ofkenin atesi dusseydi iclerine; o zaman boyle hak nasil aranir konulu seminerler vermeden, yolun goturdugu yere gitmeleri gerektigini bilirlerdi.
hayati boyunca haklarindan feragât etmis birilerini gorebilirsiniz; "ama boyle protesto olmaz" diyenlerde.
21.01.2021 · 37. sıra
bugun saat 6 gibi sarki soyluyodum
20.01.2021 00:31