bebeğim petrolü ve doğalgazı dolarla alıyoruz.
aldığımız doğalgazın %44.7'sini elektrik üretiminde kullanıyoruz.
elektriğin, petrolün birim maliyete etkisini düşünürsek yeterli mi bu yoksa paket yapayım evde mi ağlarsın?
25.11.2016 · 36. sıra
karayemis
17:51