hepiniz beter olun. bir gs'li olarak söylüyorum. hepiniz batın, o kulüpler tek tek satılsın. zaten artık hiçbiri lefter'in, saba'nın, oktay'ın, usta'nın takımları değiller. sadece adlarını kullanıyorlar. senelerdir futbolun ve sporun ırzına siyaset geçmemiş gibi ana muhalefet lideri üstelik destek vererek konuşunca akıllarına gelmiş siyasetin karışmaması gerektiği beyefendilerin. tekrar söylüyorum batın ve artık sadece adları kalan o kulüpler haraç mezat satılsın.
hepinizi toplasak bir bü öğrencisinin, bir lgbti aktivistinin, bir kemalist teyzenin, bir cesur ve onurlu gazetecinin tırnağı etmezsiniz. 20 senede bu hale geldiniz, inşallah daha da kötü olacaksınız.
18.07.2021 · 37. sıra
goldencrab
17.07.2021 03:25 ~ 03:29