Sık geçen başlıklar

kriz varken fakirler neden akparti'ye oy veriyor 1

ekşi'de gör
çünkü en tepede oturan kendilerinden. onlardan biri. onlar gibi biri. bu sebeple oy veriyorlar. bu "onlar gibi"nin altını din, siyaset, ahlak, eğitim, görgü, kültür, vs. neyle isterseniz doldurun. isterse günlerce aç kalsın. yine döner, akp'ye oy verir. isterse ülke işgal edilsin, oyu akp'yedir. bu ülke rte'nin götünün kılı olmak isteyen, karısını-kızını ona feda etmek isteyen, en son olarak da ayakkabısını yalayarak temizlemek isteyenleri gördü. şaşırmayın yani. ama bir gün fakir bir akp fanatiği "aaa yetti ama! borç gırtlakta. yiyecek ekmeğim yok. size de oy falan yok. yaşasın emekçilerin kardeşliği!" diye bağırıp işçi partisi'ne oy verirse, şaşırma hakkınızı o gün kullanın.