Sık geçen başlıklar

kriz falan yok hepsi manipülasyon 2

ekşi'de gör
yaklaşan tehlikeyi göremiyor olması çok iyi aslında.müthiş iyi.umarım bu performans ve cehaletle devam ederler.

edit:son louis adlı yazara teşekkürler yazım yanlışı düzeltildi.